středa 31. března 2010

Technická na začátek: Kvalita fotografií je tak příšerná nejenom z důvodu tmy, ale především z toho, že já - blbec blbej - jsem si zapomněla zvýšit ISO. Respektive mě ani nenapadlo s ním nějak pohnout.. No, to už se mi dlouho nestalo, to jsem se zas předvedla... Příště si dám pozor...  

5  seconds to Leave jsem viděla už po třetí, vždycky to na mě fungovalo víc než teď, ale i přesto to bylo úžasný... Když si odmyslíme vleklý technický potíže, který v půlce zaskočily jak diváky, tak samotný 5 seconds (nešlo spustit video), tak jako vždy - ocitnutí se v jinym světě

 

Z fotek toho moc neuvíte - zapínat blesk jsem si ani nedovolila, neboť bych narušila atmosféru, kterou si všichni kolem mě tak užívali...  Každopádně - ještě jeden malej dodatek: 5 seconds měli super obal CD, lituju teď, že jsem si ho nekoupila.. fakt super.

 

Talbot 

Žádné komentáře: